2012/11/29

INSPIRACJE - zabawki i ozdoby z drewnianych spinaczy bieliźnianych oraz CANDY

















&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&



&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&







&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&







&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&



&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


A teraz chciałabym Was serdecznie zaprosić na moje pierwsze CANDY.
Może w ten sposób zachęcę Was do przyłączenia się tutaj jako obserwatorzy tego bloga. 

Widzę, że tu zaglądacie ale jakoś jeszcze nikt nie odważył się dołączyć, 
dlatego 
CANDY będzię trwało do osiągnięcia 50-ciu obserwatorów.

Co się z tym wiąże??

Z każdym kolejnym dziesiątym obserwatorem (czyli jeśli liczba obserwatorów osiągnie 10, następnie 20, 30 itd...) do nagrody (którą już dziś widzicie) zostaną dołączone kolejne przydatne przedmioty, narzędzia i inne rzeczy, z których będziecie mogli zrobić coś co być może znajdziecie w tutejszych tutorialach, a może będziecie mieć inne, własne pomysły na wykorzystanie tychże materiałów.

1-10 obserwatorów > 4 sztuki drewnianych spinaczy
11 - 20 obserwatorów > 4 sztuki wykrawaczy na gingerbread mena
21- 30 obserwatorów > okrągłe szczypce 
31 - 40 obserwatorów > french knitting doll
41 - 50 obserwatorów > 40 arkuszy A4 papieru origami 
po osiągnięciu 50 obserwatorów zakończenie zabawu i 
NIESPODZIANKA

Warunkiem udziału w candy jest: 

I. Dołączenie do grona obserwatorów,

II. Umieszczenie u siebie na blogu informacji lub wpisu o candy, oraz umieszczenie baneru,

III. Pozostawienie komentarza z chęcią udziału w zabawie oraz krótki opis co robicie, czym się zajmujecie i jaka jest wasza ulubiona technika (możecie pozostawić również adres swojego bloga z wielką przyjemnością Was odwiedzę) 


\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
ZOBACZ TAKŻE
INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAPISÓW NA CANDY
<kliknij tu>
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/


Do wyboru banerek :





ZAPRASZAM!





29 comments:

  1. Zgłaszam się :D
    Banerek i obserwuje :D
    moja-pasja-moj-swiat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Zgłaszam się;;)
    Obserwuje, bannerek tu: http://muffinka-modeling-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Zgłaszam się c:
    Zaraz zacznę obserwować, banner
    na ciastoo-rysuje.blogspot.com
    Co do 'opsiu co robię' to nie wiem
    czy się liczy, ale rysuję. Głównie ołówkiem automatycznym Koh-I-Noor. Czasem inne grubości, do małych poprawek, ale jak dla mnie ołówki automatyczne są najlepsze.

    PS. Bardzo fajny blog

    ReplyDelete
  4. zgłaszam się!
    baner oraz wzmiankę w poście możesz zobaczyć na make-life-so-beautiful.blogspot C:
    pytasz, co robię... różnie, ale (co widać po moim blogu) kocham fotografikę.
    czekam na wyniki.

    ReplyDelete
  5. Ustawiam sie w kolejce
    Banerek jest na pasku bocznym http://mojrelaks.blogspot.com

    A najbardziej lubię robić kartki i eksplodujące pudełka

    ReplyDelete
  6. Zapisuję się do zabawy i zapraszam do mnie maikowa.blogspot.com. Próbuję swoich sił w różnych technikach a ostatnio największą frajdę sprawia mi szycie.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Zgłaszam się! Bardzo fajna akcja!
    Moja ulubiona technika to lepienie z modeliny :) Interesuję się też fotografią ;) Na Twoim blogu też jest wiele ciekawych pomysłów np. te spinacze ;D
    Baner na moim bloogu: http://boskiebransoletki.blogspot.com/ --> na którego serdecznie zapraszam ;))))

    ReplyDelete
  8. obserwuję i ja i przyłaczam się :)
    szczescie-jest-blisko.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Also I would like sign up for this super candy.
    great ideas:)
    I love crochet.
    hugs
    Gerda
    http://inga2010.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  10. I ja z chęcią wezmę udział w zabawie, banerek już dodany a obserwuję już od dawna, gdyż ciekawe inspiracje zawsze mile widziane.
    Co ja najbardziej lubię robić hmmm tworzyć, w różnych technikach, najbardziej chyba biżuterię choć ostatnimi czasy zawładnęło mną też szycie które coraz bardziej uwielbiam. Zapraszam też do mnie na candy http://divianaart.blogspot.com/2012/12/ehhh-i-candy.html

    ReplyDelete
  11. Z chęcią się zgłoszę ;)
    Obserwuję jako: crazy_24
    Baner na blogu: http://crazy24-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. zgłaszam się :) obserwuję od dawna, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    Moją największa pasję jest wszelkie rękodzieło i tworzę w wielu technikach, a także z przyjemnością uczę się nowych rzeczy :) Definitywnie moja miłością od pierwszego wejrzenia, trwającą już blisko 4 lata jest ceramika - praca z gliną sprawia mi ogromną przyjemność :) lubię też scrapbooking, patchwork i plecionki z koralików :)
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Witaj!
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce do losowania. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy.
    Swoją przygodę z rękodziełem zaczęłam od robienia biżuterii. Po jakimś czasie do tego dołączył haft krzyżykowy oraz szycie. Nie mam jednej ulubionej dziedziny twórczej. Bardzo lubię się uczyć czegoś nowego :-)
    pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: Kamila
    Baner na blogu: http://monika--blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Z przyjemnością dołączę:) Krótko to się chyba nie da opisać, czym się zajmuję, łatwiej by było powiedzieć, czego nie robię:) Ale spróbuję: szyłam i szydełkowałam od zawsze, ale teraz, dzięki posiadaniu bloga nauczyłam się szyć sutasz, pleść frywolitki i trochę makramy, próbuję sił w dekupażu. Najwięcej tworzę rozmaitej biżuterii, uwielbiam łączyć różne techniki. http://kasiaen.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. I ja z chęcią się przyłączę:) Jakiś czas temu zaczęłam robić biżuterię oraz troszkę szyję. Odkąd posiadam bloga poznałam wiele różnych technik rękodzieła i jak tylko czas pozwoli będę próbować:) Więc, u mnie po prostu różne różności:) Banerek u mnie po prawej stronie http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/
    Notkę dodam przy najbliższym poście:) Zapraszam:)

    ReplyDelete
  17. Zapisuję się i ja!
    Robię głównie biżuterię i decu, ale chciałabym jeszcze wielu technik spróbować.

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  18. Z wielka przyjemnością ustawiam się w kolejce.. ;)))
    Co robię? Dopiero zaczynam.. ale od jakiegoś czasu szyję, szydełkuję.. ale nie zamierzam skończyć tylko na tym.
    http://evellon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Witaj! Trafiłam tu niedawno i z przyjemnością dołączę do zabawy :) Ja "od zawsze" interesuję się rękodziełem, a swój blog prowadzę już 3 lata. Głównie zajmuję się scrapbookingiem, ale jestem człowiekiem, który lubi próbować nowych technik, więc czasem bawię się też w decoupage, haft, filc czy robienie biżuterii. Mam dużo planów na moje robótki i co chwilę pochłania mnie coś nowego... Zapraszam do siebie :)
    www.pasje-anny.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja również się zgłaszam w końcu muszę przetestować moje szczęście.

    ReplyDelete
  21. Zapomniałam dodać, ja szyję na maszynie i robię biżuterię ale tylko dla bliskich i siebie, więc nic czym można się chwalić

    ReplyDelete
  22. Zgłaszam się!
    Baner jest dostępny na blogu: http://checkouterka.blogspot.com

    Moją ulubioną techniką jest scrapbooking (wykonuję tą metodą głównie kartki okolicznościowe) oraz decoupage :)

    ReplyDelete
  23. Zgłaszam się z miłą chęcią:) Ostatnio zapałałam miłością do zwierzątek z filcu i je tworzę najchętniej. Ale lubię też robić kartki okolicznościowe i wszelakie rzeczy Zrób-to-sam:)
    Banerek na pasku bocznym
    http://inzynier-z-perspektywami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. jak ja to zrobiłam ze do tej pory sie nie zgłosiłam? ale na szczęscie zdązyłam
    moja ulubiona technika? haft krzyzykowy, ale nie lubie trzymać się dokładnych kolorów, a nawet często zamiast muliny wybieram włóczki

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  25. Zapisuję się!
    Lubię robić maskotki Amigurumi, zapraszam: http://amigurumi8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. cóż za niefart - własnie chciałam wziąć udział w zabawie - a dopisała się 50 osoba - a zgodnie z zasadami zabawy oznacza to jej koniec - buuuu :(

    ReplyDelete
  27. Droga ważko - oczywiście weźmiesz udział w zabawie candy, zajżałam na Twój blog i bardzo mi się podoba to co robisz jak również Twój blog zrobił na mnie wrażenie.

    Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom CANDY.
    Losowanie przeprowadze w sobotę tak że proszę o cierpliwość do tego czasu można się jeszcze zapisywać.




    ReplyDelete
  28. I ja się chętnie dołączę jeżeli jeszcze nie jest za późno.
    Ja zajmuje się głównie szydełkowaniem i haftem. Ale ostatnio bardzo mi się podobają wszelkie prace z papieru więc chyba i ja zacznę...
    zapraszam na www.misiowyzakatek.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Bardzo!! dziękuję za odwiedziny!
    By spełnić zasady Twojego rozdania powinnam napisać co robię/co lubię robić. Jest to potwornie trudne bo ilość rzeczy które lubię robić jest ogromna!

    Ale ostatnie hity moje własne to szydełko - uczę się, poznaję, kombinuję... Ale także koronka frywolitkowa, haft krzyżykowy, druty, filc, fimo...

    Dziękuję!
    Pozdrawiam
    w

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...