2013/05/05

ROZDAJE - Zestaw stempelków do zdobienia paznokci

Moi Drodzy.
Ponieważ liczba moich obserwatorów od ostatniej zabawy wzrosła dwukrotnie, 
czyli osiągneła liczbę 100!!! 
- postanowiłam uczcić to zabawą - rozdawajką.
Mam nadzieję, że chętni się znajdą.

Każda kobieta lubi mieć piękne wyglądające paznokcie,
dlatego przygotowałam dla Was: 

> zwstaw stempelków;




> dwa różne szablony;

UWAGA !!! wzory szablonów mogą się różnić od tych na zdjęciu!



> czarny lakier do paznokci do stempelków;   



> + niespodzianka !!! 



Za pomocą tego niezwykłego zestawu wasze paznokcie zawsze zrobią wrażenie i będą pięknie wyglądały!!!



A teraz co trzeba zrobić żeby wziąść udział w zabawie???

Trzy proste punkty:

1- pozostawić komentarz z chęcią udziału w zabawie oraz krótką odpowiedź na pytanie: 

"W jakim kolorze pomalowalibyście swoje paznokcie?"

2- udostępnić u siebie na blogu, facebooku lub innym portalu baner z informacją lub z linkiem o zabawie,

3- dołączyć do grona obserwatorów DIY czyli ZTS.


Na wasze zgłoszenia czekam do końca maja.
1 czerwca 2013r. ogłoszę zwycięzcę,
do którego powędruje ten fantastyczny zestaw. 


A teraz jeszcze krótki kursik jak używać stempelków :)

Zapraszam!!!



Oraz opisany bardzo szczegółowo kurs malowania i przenoszenia stempelków na paznokcie przygotowany przez Fiolke - Patrycja '86

Zapraszam.


10 comments:

  1. To ja pierwsza a ogromną przyjemnością się zapiszę :) Obserwuje już od jakiegoś czasu, banerek dodałam. Świetna sprawa z tymi stempelkami, pierwszy raz widzę coś takiego i jest rewelacyjne. Ja maluję paznokcie głownie w różnych odcieniach różu, ale są też i brązy i niebieskie czy fioletowe, to już zależy od stroju jaki mam na sobie :)

    ReplyDelete
  2. To ja będę druga! ;D
    JA również pierwszy raz widzę coś takiego ;)

    Jaki kolor? No u mnie to czerwień lub pudrowy róż ;)

    ReplyDelete
  3. A ja trzecia:) Superaśna nagroda:)
    Bardzo podobają mi się różne wyraziste kolorki ale niestety tylko u innych, a u mnie samej niestety już nie za bardzo:/ Dlatego pozostaję przy francuzie lub delikatnym różu:)
    Obserwuję już od dawna, a teraz lecę wkleić banerek:)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam bordowe paznokcie, albo ciemną czerwień. Obserwuje i staje w kolejce.

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjny zestaw chcesz nam podarować :).

    Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy i mama nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    A paznokcie pomalowałabym na perłowy brązowy kolor.

    ReplyDelete
  6. z radością przyłączam się do zabawy a ja pomalowałabym na kolor miętowy i jeden dla kontrastu w kolorze amarantowym :)
    wszystkie warunki już spełnione pozdr

    ReplyDelete
  7. zgłaszam się do rozdania
    wszystkie waruki już spełnione
    pomałowałabym na kolor różowy jasny najlepiej albo dałaym czarny wzorek i lakier bezbarwny

    ReplyDelete
  8. A ja bym pomalowała na błękitno :)
    Warunki już spełnione, obserwuje jako Koszmarek, a zalinkowany baner umieściłam na samoistnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Witam. Kolor paznokci, hmmm... zależy od mojego nastroju - pastelowe, wyraziste, brokatowe... Tyle pomysłów... A dzięki stempelkom można jeszcze lepiej wyrazić siebie :-) PS. Już po północy, ale może uda mi się jeszcze załapać na losowanie. Pozdrawiam !

    ENIA

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...