2015/12/30

TUTORIAL - Jak zrobić kwiatki z papieru czerpanego?

Witajcie ! 

Jak się macie? Jak to się mówi święta, święta i po świętach, a już jutro sylwester i będzięmy świętować nadejście Nowego Roku. Dzisiaj zjawiam się z tutorialem jak zrobić kwiatki z papieru, które możemy potem użyć w naszych kompozycjach kartkowych. Wiele razy spotkałam się z pytaniami jak je zrobić i postanowiłam dzisiaj Wam pokazać jak prosto krok po kroku możemy je wykonać. 


Papier czerpany jest bardzo przyjemnym materiałem do pracowania i nadaję się idealnie do tworzenia kwiatów. Ja wybrałam kolor biały i niebieski. Oczywiście możecie użyć zwykłego kolorowego papieru, jeśli papieru czerpanego nie macie w posiadaniu.

Do zrobienia kwiatków potrzebujemy dziurkacz w kształcie kwiatka ( możecie również użyć wykrojnik lub samodzielnie narysować kontur )



Pierwszym krokiem jest wycięcie dziurkaczem nasze kwiatki.


W moim przypadku były to 3 kwiatki na stworzenie pojedyńczego kwiata.


Następnie, bierzemy narzędzie o zaokrąglonej końcówce ( w moim przypadku był do pędzielek) i dociskamy środek każdego kwiatka. W tej sposób formuje nam się ładny kształt, gdzie płatki skierowane są u górze.


Teraz środek kwiatka smarujemy odrobiną kleju. I łaczymy wszystkie płatki ze sobą.




Na sam koniec tym samym narzędziem dociskamy lekko środek naszego kwiata by nadać mu ładny kształt.


I Wasze kwiatki są już prawie gotowe. Możecie użyć kwiatków ile chcecie. Im więcej kwiatków połączycie ze sobą tym większy będzie nasz kwiat. ( tj. na zdjęciu kwiat niebieski )



Na sam koniec dekorujemy środki naszych kwiatów, mogą to być perełki, koraliki, cyrkonie. W moim przypadku użyłam pręcików.


Ja nożyczkami odcinam końcówki pręcików i przyklejam je na klej do naszych kwiatków.

A tak wyglądają nasze kwiatki na wykończonej pracy.




W następnym moim Scrapowym tutorialu pokażę Wam jak zrobić listki z papieru jak wyżej na zdjęciu.
Mam nadzieję, że kurs Wam się podoba i podzielicie się z nami Waszymi kwiatkami w komentarzach.

Zajrzyjcie do sklepu  >>>>>>scrapkowo.pl/ 

gdzie możecie kupić dziurkacze i pręciki potrzebne do tego kursiku.





Miłego Scrap-owania
Pozdrawiam Serdecznie
Szymka


|| FACEBOOK ||  INSTAGRAM ||  PINTEREST ||


4 comments:

  1. Kwiaty z papieru czerpanego sa cudne! Muszę kiedyś spróbować! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Ja zrobiłam tutaj: http://mojeszydelkoweprzygody.blogspot.de/2016/06/scrapuje.html

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajny pomysł z wykorzystaniem dziurkacza https://somax.eu/87-dziurkacze-i-zszywacze który zazwyczaj znajduje zastosowanie w pracach biurowych. Jak widać czasami wystarczy dobry pomysł i takie kwiatki z papieru wyglądają bardzo ładnie.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...