2016/07/11

TUTORIAL - Morski lampion w kształcie akwarium

Dzień dobry

Dziś mój pierwszy występ na blogu i chciałabym się przywitać prostym tutorialem na lampion w morskich klimatach.


Lampion zrobiłam do pokoiku moich dzieci - sukcesywnie przez jakiś czas zbierałam pasujące mi do pomysłu materiały: 

- szklane naczynie w dowolnym kształcie (ja chciałam, żeby przypominał akwarium stąd prostopadłościan),
- morskie świeczki,
- piasek kolorowy,
- łódkę,
- muszelki,
- rybki itd. 

Szykujemy wszystkie nasze zbiory - ja dodatkowo ukręciłam z patyczków wiązkę i przyniosłam kamyczków z ogródka, a dzieci znalazły ładne piórko.


Do naczynia wsypujemy piasek do wysokości nam pasującej. 



Następnie zaczynamy układanie naszych skarbów. Zaczynamy od elementów największych.




Układamy ozdoby na wierzchu



I tak lampion gotowy do postawienia




Dodam jeszcze, że rybki kupiłam gotowe ale ostatnio wymyśliłam, że spokojnie można zakupić piankę z foamiranu ( w zależności od naszej wizji wybrać odpowiednie kolory), narysować kształt rybki, wyciąć i markerem zrobić kropeczki na oczy. Pianka dostępna jest TUTAJ

lub TUTAJ



Przypominam Wam o trwającym wyzwaniu "Dary Morza", na który jeszcze możecie zgłaszać swoje morskie pomysły



Pozdrawiam serdecznie.





|| FACEBOOK ||  INSTAGRAM ||  PINTEREST ||


3 comments:

  1. ciekawy pomysł :) efektownie to wygląda :)

    ReplyDelete
  2. Fantastyczny lampion- szkoda, że nie ma zdjęć w wieczornej scenerii- niewątpliwie prezentował by się bosko ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...