2016/07/03

Nowe projektantki

Witajcie Kochani. 

Mamy przyjemność powitać dziś dwie nowe projektantki,
które dołączyły właśnie do naszego grona. 

Z głowami pełnymi pomysłów 
i mnóstwem inspiracji 
którymi będą Was tutaj częstowały ;)

Powitajcie je bardzo serdecznie. 
Mam na imię Beata. 
W świecie blogowym większość z Was zna mnie jako koralikową Beatę 
z bloga Koraliki Beaty 
Moje ręcę i myśli oprócz moich dzieci zajmuje wszelakie rękodzieło. 
Niewiele jest dziedzin, którymi się nie bawiłam. 
I jak to w życiu bywa wybrałam te techniki, 
które mi najbardziej pasują i sprawiają radość.
Dlatego właśnie sutaszuję, 
scrapbookinguję, 
mediuję.
Uwielbiam chlapać i się brudzić.
Uwielbiam tworzyć przestrzenne prace i kolorować stemple.
Zmieniam się, rozwijam i stale poznaję coś nowego.

pozdrawiam, Beata

***************
Witam, mam na imię Ola. 
Jestem osobą z pasją, uwielbiam jak
moje pomysły przekształacają się za pomocą moich dłoni w
rzeczywiste przedmioty.
Człowiek uczy się całe życie,
a ja lubię poznawać nowe techniki i ich używać.
Lubię stawiać sobie wyzwania, 
za to nie lubię się ograniczać.
Od wielu lat interesuje mnie handmade.
Uwielbiam tworzyć „coś z niczego”,
ale nie obce są mi techniki takie jak scrapbooking, decoupage, filcowanie.
Przez cały czas w mojej głowie kłębi się wiele pomysłów, które w wolnej chwili staram się urzeczywistniać. 
Nie ograniczam się tylko do rękodzieła,
interesuję się również amatorsko fotografią 
lubię aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu.
Resztę wolnego czasu wypełnia mi macierzyństwo – 6 miesięcy temu zostałam mamą wspaniałego synka :)


***************
W imieniu całego zespołu DT D.I.Y.

Witamy Was serdecznie 
życzymy samych sukcesów 
oraz 
ciekawych tutoriali
którymi się z nami podzielicie.

- koordynator bloga 
Majalena 



|| FACEBOOK ||  INSTAGRAM ||  PINTEREST ||


9 comments:

  1. Beatko, trzymam kciuki. Powodzenia. I chociaż wiem, że dasz radę, to baw się dobrze, a nam dostarczaj pomysłów.

    ReplyDelete
  2. O, jak fajnie :))) Bardzo liczę na pomysły na prace z papierem :)))

    ReplyDelete
  3. Super,że dołączyłyście :) Udanego tworzenia!

    ReplyDelete
  4. Witajcie dziewczyny na pokładzie naszego twórczo zakręconego statku;-)

    ReplyDelete
  5. Witam dziewczyny Was bardzo serdecznie

    ReplyDelete
  6. Witam dziewczyny Was bardzo serdecznie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...