2016/07/30

TUTORIAL - Bobinka słonik na tasiemki

Witam Was z nowym tutorialem ...

Przychodzi taki dzień w życiu każdej szyjącej by uporządkować pewne sprawy. 
Do takich spraw zaliczam wszędzie dosłownie wszędzie błąkające się tasiemki dekoracyjne.
U mnie zamknięte co prawda w pudełku.
 Poplątane, zaplatane i pomieszane cichutko w nim leżały.
Do dzisiejszego dnia kiedy to postanowiłam przygotować dla Was tutorial, a dla nich właściwe miejsce.
Zatem do dzieła:)
Potrzebować będziemy:
- (niepotrzebne pudełko) może być po butach u mnie dekoracyjne same w sobie   
- ołówek 
- szablon słonik

szablon należy powiększyć wedle uznania


na kartonie lub papierze technicznym odrysowujemy od naszego szablonu słoniki
tyle ile będziemy potrzebować wedle uznania.
 

następnie każdego z osobna wycinamy 
 

 kiedy słoniki już wycięte dobieramy do nich papiery scrapowe 


powtarzamy czynność a mianowicie: odrysowujemy słonika od szablonu na wybranym papierze i dokładnie wycinamy.
 

przyklejamy wyciętego słonika z papieru do naszej kartonowej bazy



pozostaje nasze słoniki ozdobić: rysujemy im oczko i naklejamy serduszko wycięte za pomocą dziurkacza w miejsce które nam odpowiada.

 

 Porządkujemy nasze poplątane tasiemki. 
Nawijamy każdą oddzielnie na wybranego słonika.


 Pozostaje już pięknie ułożyć je do pudełka i cieszyć oczy idealnym porządkiem.

 :)


gotowe:)  






Jak Wam się podoba nowy porządek? Prawda że jest proste? Mam ogromną nadzieję, że spodobał i przyda się Wam mój tutorial.
Czekam na Wasze komentarze. 
A jeśli wykonacie podobne bobinki to wpiszcie link poniżej, z ogromną chęcią zajrzę do Was. 

Na koniec przypomnę, że większość niezbędnych produktów zostało podlinkowanych i znajdziecie je u naszego sponsora którym jest sklep Scrapkowo.pl.

 

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do zaglądania na bloga D.I.Y czyli zrób to sam

i mojego bloga  Martynkowo2




|| FACEBOOK ||  INSTAGRAM ||  PINTEREST ||



9 comments:

  1. Bardzo ładnie teraz wyglądają te tasiemki:-) Świetny tutorial:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  2. Bardzo pomysłowe i jakie urocze:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Świetne! Pomysłowe! Bardzo mi się podoba takie rozwiązanie :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. przyjemna praca zakończona szczęśliwym finałem mam tu na myśli słonika (niosą szczęście):)

      Delete
  5. Słodkie słoniki 😍 Świetny pomysł na przechowywanie tasiemek.

    ReplyDelete
  6. i już jest ład i porządek zawsze jak zaglądam do pudełka uśmiecham się na ich widok było warto ogromnie się cieszę ze tak Wam się spodobały :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...