2016/07/17

TUTORIAL - Nadmorskie wspomnienia

Gdy jestem nad morzem mam w zwyczaju zbieranie wyrzuconych przez fale muszelki, kamyki itp. Gdy wracam do domu te cudeńka lądowały zazwyczaj w słoiczku lub w koszyczku aż w końcu się doczekały :) Wymyśliłam że zrobię z nich muszelkowe obrazki


Potrzebne będą nam do wykonania:

 
  • muszelki,
  • kolorowy papier,
  • klej,
  • listewki,
  • sznurek,
  • ołówek.
Na początek wybieramy wzór, ja wybrałam konika morskiego i rozgwiazdę (może to być również żaglówka albo kotwica) i szkicujemy na kolorowym papierze.




 Następnie przyklejamy muszelki, jedna przy drugiej.

 
 Tak, wyglądają nasze wyklejone obrazki.

 
Teraz przyklejamy listewki na górze kartki i na dole. 



A następnie przywiązujemy sznurek.



I wieszamy na ścianę lub gdzie tylko chcemy :) 

Oto efekt końcowy...



Pozdrawiam :)








|| FACEBOOK ||  INSTAGRAM ||  PINTEREST ||


5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...