2017/03/05

#15 LINKOWE PARTY - czyli Wasze projekty DIY w MARCU

Witajcie Moi Drodzy. 

Musze powiedzieć, że jestem troszeczkę zawiedziona
że tak mało projektów zgłaszacie na nasze Linkowe Party. 
Nie wiem czy to dlatego, że nie tworzycie,
czy poprostu przygotowanie jakiegoś tutoriala sprawia Wam tyle kłopotów..?? 

No cóż. 
Nie pozostaje mi nic innego jak wierzyć,
że w tym miesiącu mnie zaskoczycie.

A żeby Was zachęcić i nagrodzić wasz trud przygotowania tutoriala 
powiem jeszcze tyle,
że jeśli zostanie zgłoszonych więcej niż 6 projektów 
jeden projekt zostanie nagrodzony bonem o wartości €10 (=43zł) na zakupy w sklepie Majalena.

No to do dzieła. 

Czekam na Wasze projekty jakie stworzycie w tym miesiącu. 





************

A teraz jeszcze podsumowanie poprzedniego miesiąca. 

Jednogłośnym zwycięzcom LUTEGO 
jest autorka bloga Gawra Stefana,
która przygotowała fantastyczny tutorial na coś dla łasuchów. 

Zresztą zobaczcie sami. 
Serdecznie zapraszam Was na jej bloga... 
https://gawrastefana.wordpress.com/
a autorkę zapraszam na Gościnne Występy na naszym blogu. 




A ja jeszcze tylko się pochwalę - że jak tylko zobaczyłam ten tutorial to niewiele myśląc,
złapałam za szydełko i u mnie też powstało kilka pączuszków...
Robiło się je bardzo przyjemnie... 
a tutorial jest super prosty i świetnie opisany. 



********************


4 comments:

  1. Replies
    1. "Add your link" taki niebieski prostokącik na samym dole wpisu pod gwiazdkami.

      Delete
  2. Ale dawno mnie u Was nie było! :) Nadrabiam zaległości instrukcjami na naprawę starego płaszcza lub kurtki, może się przydać żeby odświeżyć garderobę na wiosnę. ;)

    Chyba mam też pomysł jak zachęcić większe grono osób do udzielania się w Waszych DIY LinkParty: jak to się mówi "zróbcie hałas" m.in. na Facebook'u, że się u Was dzieją takie fajne rzeczy. :) Pokazujcie się z tym blogiem np. na grupach zrzeszających rękodzielników. Myślę, że dzięki temu zabawa nabierze większego rozgłosu, więcej osób się o niej dowie, a tym samym pojawi się więcej zainteresowanych udziałem w zabawie. :)

    Pozdrawiam serdecznie pierwszego Dnia Wiosny! Tylko szkoda, że w moim mieście znowu pada ;)
    Adrianna - Adzik tworzy

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...