2017/06/27

Nowa projektantka - Inka-art

Witajcie Kochani! 

Powitajmy serdecznie naszą nową projektantkę Inka-art,
która właśnie dołączyła do naszego zespołu.  

Witaj na pokładzie! 



Witam serdecznie,

Mam na imię Halina - w sieci posługuję się nickiem Inka-art.

W dniu dzisiejszym dołączyłam do fantastycznego zespołu DIY - zrób to sam. Dziękuję bardzo za szansę, jaką dostałam i możliwość zasilenia kreatywnych szeregów DT.

Przez najbliższe pół roku będę miała przyjemność inspirować Was swoimi pomysłami na samodzielne, kreatywne tworzenie ładnych i praktycznych przedmiotów oraz odwiedzać nowe, twórcze miejsca, w których na pewno spotkam wiele wspaniałych, utalentowanych duszyczek oraz poznam ich pasje.

Rękodziełem zajmuję się od ponad sześciu lat, techniki w których czuję się najlepiej to scrapbooking i decoupage, ale w moim świecie jest miejsce na wiele innych - można tu jeszcze na pewno dodać: rysunek, malarstwo, ceramikę, mix media, fusing - chętnie podejmuję wyzwania w dotąd nieznanych dziedzinach.

Tworzenie jest dla mnie cały czas poszukiwaniem, zabawą, odkrywaniem nowego. Będę chciała poakzać Wam jak w prosty sposób można czerpać radość z każdej wykonanej przez siebie rzeczy, wyrazić myśli i emocje, nadać przedmiotom nowy wygląd lub zaadoptować je do innej, lepszej roli.

Na moim warsztacie pierwsze miejsce zajmują kartki okolicznościowe, ale są też albumy, pudełka, notesy, tagi i inne nietypowe formy papierowe -  są to projekty kolorowe, optymistyczne, często z przesłaniem lub uwzględnieniem zainteresowań adresta. Do każdej pracy podchodzę z ogromną sympatią i zaangażowaniem - tworzę rękami, sercem i duszą. Jestem otwarta na wszelkie sugestie, podpowiedzi i krytykę - to mnie motywuje i daje obiektywne spojrzenie na to, co robię.

Miło mi będzi gościć u Was - za sprawą obecności na blogu DIY - zrób to sam, miło mi będzie, kiedy skorzystacie z mojego pomysłu i sami stworzycie coś oryginalnego, 
miło mi będzie, kiedy podzielicie się z nami swoimi opiniami o moich propozycjach i będę zaszczycona każdymi Waszymi odwiedzinkami w moich kreatywnych kącikach: http://inka-art1.blogspot.comlub www.inka-art.neostrada.pl

Zatem zapraszam na wspólną, dla mnie nową i jeszcze nieznaną przygodę.

Mam nadzieję, że będzie to dla wszystkich czas miły, ale przede wszystkim kreatywny i pasjonujący.


Dziękuję i pozdrawiam, 


2 comments:

  1. Replies
    1. Witaj Moniko, ogromnie się cieszę że do Was dołączyłam :-))) Tyle kreatywnych duszyczek, wspaniałych technik i stylów, jestem zachwycona i szczęśliwa że będę miała możliwość razem z Wami tworzyć to wspaniałe miejsce :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...