2018/01/27

#25 GOŚCINNE WYSTĘPY / Violka / przywieszka Punch Needle

Witajcie! 

Dziś mamy dla Was na tutorial przygotowany przez Violę,
którą zaprosiłyśmy na Gościnne Występy.

Zapraszamy Was na bardzo ciekawa technika haftu PUNCH NEEDLE,
która ostatnio staje się coraz bardziej popularna.

Macie ochotę spróbować? 



***
Jestem osobą zakręconą na punkcie haftu krzyżykowego, 

sporadycznie hardangera, a ostatnio szydełka i drutów, na których próbuję prostych form. 


Od około dwóch lat wykonuję dużo zakładek do książek. 
Ale mam na koncie i obrazki i metryczki okazjonalne i kartki
i podkładki, oraz inne maleństwa .
Większość moich prac można znaleźć na blogu:


Dziękuję za zaproszenie na Gościnne Występy :) 
Mam nadzieję, że mój minikurs przypadnie Wam do gustu i ktoś zapragnie podziałać w Punch Needle. 

/violka

***

Potrzebne materiały:
– kanwa: 5 cm x 7 cm (2 sztuki),
– mulina czarna i czerwona, kordonek czerwony,
– wybrany wzór do wyhaftowania,
– punch needle – igła do kilimków,
– dziurkacz,
– klej Magic, albo inny do tkanin.


Przebieg prac:

1. Na jednym kawałku kanwy wyszywamy muliną, ściegiem za igłą wybrany wzór. Ja wybrałam Uskrzydlone Serce oraz prosty napis.



2. Fragment wzoru, czyli Serce wypełniamy kordonkiem, przy użyciu Punch Needle. Wbijamy tę igłę od lewej strony, w ten sposób na prawej stronie powstają pętelki tworzące gęsty wypukły haft 3D.




3. Po lewej stronie zabezpieczamy haft klejem, jednocześnie doklejając drugi kawałek czystej kanwy.
Odcinamy dwa górne rogi nadając przywieszce odpowiedni kształt.





4. W górnej części na środku, dziurkaczem wycinamy dziurkę, przez którą przeciągamy sznureczek.


Gotowe! 



***

Bardzo ciekawa technika i świetny tutorial. 
Dziękujemy za przygotowanie instrukcji wykonania, 
a wszystkich zachęcamy do zapoznania się z tą techniką. 


11 comments:

  1. Cała przyjemność po mojej stronie :)

    ReplyDelete
  2. Super ta zawieszka. Tą technikę zobaczyłam kiedyś na you tubie i nawet zamówiłam sobie to urządzonko, ale gdzieś po drodze zaginęło i nie doszło. Wtedy sobie je odpuściłam, ale teraz gdy zobaczyłam ten post to może zainwestuję jeszcze raz :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ciekawa technika. Super efekt.

    Zapraszam na mojego raczkującego bloga https://tworczoscmoja1234.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo ciekawa propozycja. Można zrobić piękne drobiazgi.

    ReplyDelete
  5. Podoba mi się wykonanie, ale dla mnie chyba jeszcze za trudne. Póki co będę tylko podziwiać, prac jest piękna i z pomysłem :)

    ReplyDelete
  6. Ja o tej technice słyszę pierwszy raz ale no swietnie wyglada :) dzieki za kolejna fajna lekcje!

    ReplyDelete
  7. fajny pomysł a ta igłę chyba mam gdzieś po mamie wiec poszukam może to to i spróbuję

    ReplyDelete
  8. very interesting proposition. You can make beautiful trinkets.

    Animation

    ReplyDelete
  9. Dziękuję za przypomnienie tej techniki:) Dawno temu gdy chodziłam do podstawówki, robiłyśmy podobne prace na zajęciach technicznych,na lnianej tkaninie. Wtedy taka igła była w drewnianej obsadce i zwyczajnie sie mowiło-igła gobelinowa :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...