2018/02/14

#27 GOŚCINNE WYSTĘPY / Maede / Mediowa praca: Sweet childchood

Dzień Dobry Kochani! 

Zapraszamy Was dziś na Gościnne Występy Maede, która przygotowała dla nas "mediowe pudełeczko". 
Zobaczcie jak się do tego zabrać. 




***

Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za zaproszenie.
Mam na imię Magdalena, w sieci posługuję się Nickiem Maede.

Scrapbooking odkryłam trzy lata temu,
ale dopiero mixed media sprawiły, że wpadłam po uszy ;) 
Uwielbiam mieszać kolory, tworzyć tekstury, chlapać i nigdy nie wiedzieć, co będzie efektem końcowym mojej pracy. 
I lubię tłumaczyć ludziom, którzy patrzą zdziwieni na moje tajemnicze słoiczki i mikstury: tak, to naprawdę wciąż jest scrapbooking!

Serdecznie zapraszam po więcej tutaj: papierowalodeczka.blogspot.com
Jedną z moich ulubionych form jest alterowanie przedmiotów, czyli dawanie im drugiego życia :)

Dziś chciałabym pokazać Wam, jak przerobiłam pudełeczko po
pewnym kanapkowym serku.




Na początku pokryłam całą powierzchnię czarnym gesso.




Kolejny krok to stworzenie struktury. Na talerzyku obok wymieszałam z gesso kulki Powertexu różnej wielkości i tą miksturą pokrywałam tu i tam wnętrze pudełeczka. 
Nie zabrakło też gazy. Kulki są lekkie i łatwo się przyklejają, ale
zdarzało mi się też tworzyć strukturę z grysiku i kaszy.



Całość zostawiłam do wyschnięcia.

Pora na kolor.
Media 13arts i pasty pozłotnicze pięknie wydobywają każdą
ukrytą w czerni fakturę. Jeśli zdarzyło się, że gdzieś użyłam ich za dużo – po prostu zamalowywałam to miejsce znów czarnym gesso. Bawiłam się tak do momentu, w którym efekt spełnił moje oczekiwania.



Następnie przygotowałam sobie elementy, z których planowałam zrobić kompozycję wewnątrz. 
Tekturki i elementy z masy również są pomalowane
pastą pozłotniczą. Najlepiej nakładać ją palcem, jeśli tylko przyzwyczaimy się do zapachu… 



Tak wygląda gotowa już praca.
Oplotłam ją jeszcze cienkim drucikiem, który trzyma metalowy napis.
Pudełko wygląda teraz jak blaszana puszka.









Pozdrawiam serdecznie
Magda

***

Świetna, można by rzec "metamorfoza" pudełeczka! 
Ale na ten cykl  - czyli METAMORFOZE - zapraszamy Was już jutro, a Madzi dziękujemy za przygotowanie fantastycznego tutoriala. 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...